Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Vilken...

Publicerad 2011-08-21 11:16:38 i Allmänt

1) Kväll jag hade igår. Först hängde jag med en kollega och hade egen stadsvandring. Vi körde Kungsträdgården, Sergelstorg, Hötorget, Drottninggatan bort till Gamla stan. Sedan iväg över slussen till medis. Gick runt där och slutade sist på Tacobar och drack Margarita och käkade.

2) Fortsättning på kvällen. Ringde upp C och vi bestämde oss för att dra ut. Jag var så sugen och blev så glad när hon ville hänga med. Vi hamnade på After. Drack vin och hamnade med ett gäng dryga killar. Enda anledningen till att vi satte oss där var för att de skulle sluta glo, smygfota och peta på C. Strax innan ett slet vi oss från After och begedde oss hem. Hade så trevligt och kul att prata, eftersom vi inte hade setts på länge.

3) Den här videon! Min pojkvän skickade den på facebook och sa att det "Skulle vara något för dig". Ja, han känner mig väl den mannen. Det är så jag! Precis som han sa, haha. Värt att lyssna på!



Fina röster i bra låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela