Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Det här är vad jag kallar uppvaktning

Publicerad 2011-02-14 16:14:49 i Allmänt

Kolla inlägget här!


Foki morgon började minsann inte dåligt. Jag blev riktigt avis! Blommor, tårta, kort var bara några av sakerna. Däremot vet jag inte om jag skulle bli särkilt överlycklig å ha samma morgon vid klockan 05. Kanske. Förmodligen eftersom jag älskar denna dag. Och som jag sagt, extra mycket i år. Pojken min har inte kommit hem ännu, så jag lär börja kolla på tredje filmen för idag, eftersom jag redan diskat undan berget i köket, duschat och gjort mig i ordning. Tänkte att jag kör på en extra helg-dag och kör hårt med plugget resten av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela