Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

HERREGUD VAD JAG VILL SHOPPA!!!!

Publicerad 2011-02-15 16:14:30 i Shopping

jag är inte särkilt insatt i mode. men nu när våren närmar sig, kunde jag inte slita mig från att kolla nyheter inom kläder, skor och accesoarer. tyvärr kan ju jag inte sätta på mig vad som helst, plus att jag inte direkt bryr mig om modetrender, så det blir inte direkt några fancy saker, men lite snyggt! :) nedan ser ni lite vad jag kikat på..

Klicka för att stänga fönstret   



                     

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-16 16:42:43

jätte snygga grejer men klänningen med blommor på är det en mamma klänning?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-17 10:30:52

nejdå, det är en tunika som knuts precis under brösten. jag trodde också det var mammatröja, men det är modellen på tunikan som inte gör den rättvis! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela