Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Inge Top Model, bara design för nya bloggen

Publicerad 2011-02-01 15:41:23 i Allmänt

och min mage kurrar. usch. ska laga middag här nu, det blir lax, bulgur och sådan där romsås you know. mums! sedan blir det in till stan för att gå till UM, mindre kul men ett måste. tog fram massa filmförslag till älskling. bara typiska Madeleine-filmer. sugen på å kika lite film ikväll igen. igår blev det White Chicks -helt underbar. haha. aaah, nu kurrar magen. bäst att fixa middagen tills mannen kommer hem också



såhär såg bloggen ut, nu lite bättre :



blev inte hel nöjd, men jag satt själv och fixade lite. måste ju kolla vad min partner vill också. ser nu att jag redan börjat experimenterat när jag PS:ade första bilden. men men... gaaah, va min mage kurrar

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2011-02-01 17:10:19

Vad är adressen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela