Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Jag är så jäkla nyfiken på vilka ni är

Publicerad 2011-02-04 14:12:51 i Allmänt

och ändå envisas ni med att inte berätta för mig vilka som läser denna blogg. jag kan själv räkna ut 3 eller fyra men resten av er? jag har fler läsare nu än innan och blir så nyfiken!! jag skriver ju inte om ngt speciellt och ändå kikar ni in här. får vara glad för det. har precis gjort pedikyr och ska nu sminka mig. blir foton på olika alternativa makeup till imorgon. ni förstår inte hur taggad jag ÄÄÄÄÄR :)



någon som testat denna tandkräm? mer skumm än vanligt -va skumt... haha

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-04 14:13:41

hahhaha humor!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-15 11:01:23

var är bilderna på sminket?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela