Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Madeleine Dahlstén ♥ Erik Eriksson

Publicerad 2011-02-06 22:52:57 i Allmänt

ja om vi gifter oss så tar han mitt efternamn -den saken är ju klar! hehe

idag är det 6 månader sedan vi blev officiellt ett par. han är snäll, omtänksam, ser till att alla i hans omgivning mår bra, han får mig att skratta oavsett vad, han älskar mig för den jag är, ställer upp på larviga pussbilder även fast han ogillar att vara med på bild, han behandlar mig som en prinsessa (jag har fått för mig det iaf, haha) och han kör bil i stan för min skull det ni -det är riktig kärlek! (internt).. inga ord kan verkligen förklara hur mycket jag tycker om denna människa och vad han betyder för mig.

jag trodde mig veta vad kärlek var, men gud så fel jag hade. visst, en del stämde men att uppleva riktig kärlek och inte bara olyckliga förälskelser är varandras motsatser. att Erik skulle bli personen jag delar min vardag med och lär mig att älska och att bli älskad, var en ren slump trodde jag. men jag börjar tro att det mer eller mindre har med ödet att göra.

att vi inte är tillsammans idag, har jag gått och varit ledsen över hela dagen. vaknar upp gråtandes och sitter även nu gråtandes. kan bero på att vi tjafsar mer och mer, och varför även en dag som denna? våran dag. det är mitt fel, det vet jag. och ju mer jag tänker på att det är mitt fel, klankar jag ner på mig själv. att älska någon så mycket och känna att det inte är besvarat är enormt jobbigt. att jag känner såhär kan bero på att jag har en jobbig period, men det är inte vad detta inlägg ska handla om. i slutet av dagen, älskar jag denna människa mer än allt annat på denna jord. och jag kommer alltid att älska honom, oavsett vad.



en av de första bilderna på oss som ett officiellt par, aug -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela