Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Måltidsersättning

Publicerad 2011-02-21 20:10:26 i Allmänt

Ni som känner mig, vet att jag alltid kämpat med min kropp. Jag skulle väl inte vilja kalla mig tjock. För min syn på tjocka stämmer inte överrens med hur jag ser ut. Men nöjd är jag inte. Inte på långa vägar. Jag har börjat träna detta år, och jag ser ingen förändring.

Idag när jag och älskling var i Borlänge för att boka tid för tatuering (om en månad!!) passade vi på att dra in i Kupolen. Eller jag övertalade snarare honom. Har ju hittat så många fina kläder och prövade en del. När vi åkte därifrån brast det och jag började grina. Så nu blir det måltidsersättning och mer träning för mig. Och ERIK, när du läser detta så får du ta å lyfta arslet och ta med mig till gymmet och hålla vår överenskommelse. Inte ikväll, för jag vet att du jobbar. Men sen. Du vill också. Jag behöver din hjälp och jag vet att du vill spendera mer tid på gymmet. Kan vi inte göra det här tillsammans? Behöver stöd. Börjar med måltidsersättningen nu. Har inte ätit någon middag så det blir en drink nu till filmen.

För att göra det klart för er. Jag vill inte bli supersmal. Jag har för kraftigt skelett.. hehe


Kommentarer

Postat av: din älskling

Publicerad 2011-02-21 21:15:00

det är klart vi gör det här tillsammans! =) och mitt stöd har du självklart!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-21 22:17:52

älskar dig <3

Postat av: carro

Publicerad 2011-02-21 22:32:04

vem ska göra en tattoo??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela