Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

SJ AB = BAJS!

Publicerad 2011-02-12 11:48:04 i Allmänt

Gårdagen. Har inga ord för hur jag känner, hehe. Extremt lycklig/skitförbannad, nervositet eller trött. Det var ungefär känslorna jag pendlade mellan -HELA DAGEN.

Korta drag om vad dagen handlade om:

-Gruppintervjun gick jättebra! Om jag inte får jobbet, vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag gjorde mitt bästa för stunden och om inte det räcker -räcker tydligen inte jag.

-Vädret, jag klagar som alla andra. Men det västa är ju att det påverkade tågen.

-SJ, ja. Vad ska man säga. En anställd övertalade mig att ta ett tåg som jag egentligen inte skulle ta. Jag missar därför mitt orginal tåg + anslutningarna. Väntar kvar på tåget som redan var försenat, men skulle ta mig till Hedemora. 3 och ½ TIMME senare tar jag ett random tåg till Uppsala där jag väntar ytterligare 1 & ½ timme på att min pojkän ska komma och hämta mig. 2 timmars bilkörning, bara för att hämta upp mig.

-2 timmar tillbaka till Hedemora -> Garpenberg, han lagar middag. Vi sitter och chillar och åker sedan in till stan för att möta upp dem vi skulle ha bubblat med och går sedan ut.

-Pojkvännen övertalar mig att vi ska gå vidare, även fast jag är trött och bara vill hem och sova. Det blev alldeles för sent för mig, efter att ha gått upp strax innan 7. Pojkvännen går sedan över till grannen som varit med oss (även en nära vän till honom) och tar en sista öl. Jag går in i lägenheten, städar li´te snabbt och går och lägger mig ensam.

TOPPENDAG eller hur? Det komiska är att när jag kommit till Uppsala kommer en tjej fram och frågar om jag vill delta i en enkätundersökning för tåg. HAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela