Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Tror jag vaknade på fel sida idag

Publicerad 2011-02-17 16:07:21 i Allmänt

För detta kommer nog också bli ett klagoinlägg. Men jag ska hålla mig kort. Klyven om jag ens ska skriva, eftersom jag vet att min kära pojkvän kommer att läsa detta.

Men. Jag är trött, mår dåligt -har ångest över lite allt möjligt. Det enda som kan rädda mig nu är att jag får jobbet jag går och längtar efter. Jag vill komma igång med livet igen. Nu är det på hold, känns det som och jag kastar bara bort dagar. Dagarna kommer och går, jag börjar tröttna. Det är nu jag borde leva

Har världens huvudvärk och halsont, så jag går och lägger mig. Tyvärr så får han komma hem till en stökig lägenhet, disken är kvar och ingen middag på bordet. En grinig flickvän får han på köpet. Tror jag kommer vara själv ikväll, om han hinner läsa detta innan han åker hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela