Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

det blir en lugn dag

Publicerad 2011-01-09 12:02:04 i Allmänt

är helt klyven om jag ska träna eller inte. vet att jag lovade mig själv att träna varje dag. men min kropp är helt öm och jag har träningsvärk lite här och där. trävingsvärken kan jag leva med men känner att jag är trött. det lutar mer mot att avstå en ren fysisk ansträngande träning idag och bara köra på promenad, minst 30 minuter, vilket är lugnt. sedan får man väl brottas med pojkvännen när han kommer ikväll eller hitta på ngn slags träning. tror att jag ska införa att söndagar är min vilodag, men med minst 30 minuters promenad. så får det bli.

ska göra mig i ordning och sedan bege mig ut på äventyr. hämtar upp pojken min sedan också, han hittar ju inte än. känns som om det borde vara på tiden. så komplicerat är det ju inte.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela