Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

HETS

Publicerad 2011-01-05 00:45:57 i Allmänt

förföljelse, jakt, klappjakt, uppviglande stress, jäkt, brådska, press, rusch

är bara några av de ord som är synonymer till ordet hets. varför sådan utseendefixering, hets över mat och hur man skall se ut? jag mår inge bra denna natt heller. gårdagen slutade med att jag grät mig själv till söms. och nu har jag en enda stor klump i halsen. jag vet att jag måste sova om jag ska orka gå till gymmet imorgon, om min kropp ska orka ta sig ur sängen. jag gjorde löften tll mig själv, som jag måste hålla. ett som tar slut om mindre än en månad, ett som tar slut om ett år och ett som jag kommer leva med resten av mitt liv. istället för att sitta uppe och jaga upp mig över något jag inte kan hantera nu, ska jag försöka sova.

vid närmara eftertanke har jag mina aningar om vart all min stress kommer ifrån, minnena, att jag knappt kan sova utan min pojkvän, träning och andra bloggar. men framförallt att jag inte har lyckats skaffa ett jobb. fan, varför ska det vara så svårt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela