Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Huvudvärk efter träning är aldrig bra

Publicerad 2011-01-08 13:28:39 i Allmänt

känns skönt att ha dagens träning avklarad. tyvärr var inte passet någon höjdare på insruktören verkligen var dålig. tur att jag kört pilates i ett år och vet hur man ska göra på vissa övningar. däremot var det kul att det var en ny instruktör =nya övningar. svepte i mig vatten när jag kom hem och har nu käkat lite lunch. tror jag ska försöka få tag i en viss K, och se om hon vill ses och bara ta det luuuugnt. dricka thé och snacka skit som vi är så bra på, hehe.

några andra förslag på vad man kan hitta på eller någon som vill göra mig sällskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela