Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

huvudvärken som inte släpper

Publicerad 2011-01-24 20:41:33 i Allmänt

har haft huvudvärk snart i en vecka. somnar med huvudvärk och vaknar med den. kan försvinna någon timme mitt på dagen, men den kommer tillbaka in mot kvällen. riktigt trist. förra veckan var jag ute och tränade trots värken. idag är tredje dagen jag inte tränar. ångest? ja, lite smått. men känner om vi ska iväg å åka skidor i helgen så kommer jag nog ta igen kalorierna. får se om vi verkligen kör pilates eller inte, här hemma. har en liten känsla av att erik kommer uppehålla mig så länge som möjligt tills det blir försent. eller så att jag glömmer det. (sitter han å flinar åt mig när jag skriver det här, haha)

kollar iaf stugor och hoppas vi kan boka detta nu. önska oss lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela