Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

paus i pluggandet

Publicerad 2011-01-22 14:00:32 i Allmänt

är inte alls nöjd med det jag gjort. tyvärr kan jag inte lägga ut det här heller, eftersom det  är mot skolans regler. så kan tyvärr inte få ngn feedback från er. lite trist, eftersom jag verkligen vill göra bra ifrån mig. en av uppgifterna är lite knepig och förstår inte riktigt vad läraren vill. med är klar med 3 av 5 uppgifter för första inlämningen som är den 20:e februari, så jag har ju ett tag kvar.

känns lite bättre på det personliga planet också. pratade med min K och hon vet så mkt och har bra förklaringar på nästan allt. så nu känns det lite bättre och jag ska inte behöva oroa mig så jättemycket. det kommer bara förvärra saken. snart komme rälskling hem! yeiii, det blir nog lite mat och sedan åker vi till hans föräldrars landställe över dagen. tar en kopp kaffe och fika eller bara kollar läget. de var borta över jul och nyår. lite över 3 veckor tror jag. de har säkert massor att berätta och solbrända är dem också. blir kanske inte lika roligt, men trevligt att se dem och höra hur de haft det!



liten plutt, sugen på att skaffa den där hårfärgen igen.. eller bli mkt blondare än vad jag är nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela