Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

träningsvärk? OHHH YES

Publicerad 2011-01-18 14:37:26 i Allmänt

40 minuter gym-styrka-whatevereyou'dliketocallit. och sedan 60 minuters pilates och jag har träningsvärk som håller mig kvar i sängen fram tills 13.00. nu har min rumpa säkert lyfts 2 cm, det är så det känns, haha. skönt att sova ut iaf, sanningen är nog egentligen att jag inte orkade gå upp, för att kroppen var fast-klistrad mot täckena. har käkat lite frukost -mjölk och special K red berries och en apelsin.

vet inte om jag ska ta mig till gymmet, gå på ett pass eller faktiskt ta det lugnt och kanske bara ta en promenad. det är så fruktansvärt tråkigt att gå själv. plugga orkar jag nite göra. får komma igång med det imorgon. förhoppningsvis.




hahaa, så klockrent. sedan jag blev tillsammans med erik har min humor ändrats, eller snarare förstärkts och jag vågar nu säga öppet, rent ut vad jag tycker är roligt, eller dra ngt skämt som jag inte skulle ha gjort innan. och vet ni vad jag fick höra av en kompis pojkvän, även en gammal kompis till mig: "gud va du är äcklig". vet nog varför jag inte umgås med dem två längre, men men. tur att man har vänner som håller fast vid en och faktiskt beter sig som riktiga vänner. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela