Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

uppe i norr

Publicerad 2011-01-20 17:54:10 i Allmänt

inte super norr ut, men norr över uppsala. enklast för er som inte ens vet vart Hedemora ligger. hemma hos älskling. vi står och lagar middag, ska bli min mosters kycklinggryta -några av er vet vilken! anledningen till att jag nu bloggar är för denna konversation.


jag är ute i köket och erik sätter på musik, den lugna spellistan precis som jag ville..

jag: "åh! det här är ju 'Bellas Lullaby'. "
e: "vaaa?"
jag: "jaa, det är ju 'Bellas Lullaby'..!" (...funderar varför han har Twilightmusik)
e: "nej, det här är ju 'A river flown in you'..."
jag: "....." hahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela