Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

ute och åker tuffi-tuffi-tåget

Publicerad 2011-01-20 14:20:00 i Allmänt

sitter nu på tåget på väg upp till min pojkvän. ahh, känns fortfarande lustigt att säga det. vem kunde tro att jag skulle skaffat pojkvän under sommaren -10. inte jag. men det kanske är därför allt fungerar så bra mellan oss. det var inte riktigt planerat och båda var fulla majoriteten av de gånger vi träffades. okej, det där sista lät kanske inte så bra. men jag tror att det är anledningen till att det aldrig riktigt varit stelt mellan oss. vi bjöd på oss själva enda från allra första början.

iaf. jag kan knappt sova utan honom och vill inte vara ensam här hemma. så jag bestämde mig för att åka upp. träningen går väl inte så bra. har mått dåligt de senaste dagarna och tvingar mig själv att träna ändå. inte bra alls. så promenader uppe i fina dalarna får det väl bli tills jag blir återställd. kan ju bero på sömnbrist och saknad. så antagligen kommer det upp bilder från gymmet eller ngt. hehe...




innan vi gick till D&Z på Nyårsafton. borde kanske ha redigerat, men har inte tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela