Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

vecka två

Publicerad 2011-01-16 18:19:52 i Allmänt

har inte haft lusten att blogga nu när jag har haft en fantastisk vecka med träning, mys, häliga middagar lite till träning och mys och sedan mycket skratt. dessvärre har denna söndag inte varit en av mina bästa, men det var bara för att mannen i mitt liv åkte hem till sig -vi som haft det så bra denna vecka. så det var riktigt jobbigt. har inte gråit så här mycket på länge, men sedan jag åkte hem till systrana har det varit lugnt. fick säkert ur mig en liter. minst. haha

ska kolla lite jobb och sedan kila hem till far min, käka middag kolla lite tv. hoppas ni har haft en bra vecka ni med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela