Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Mobilblogg - ni som känner mig vet hur län...

Publicerad 2011-06-02 00:26:52 i Allmänt

2011-06-01_10_01 (MMS)

Mobilblogg - ni som känner mig vet hur länge jag letat efter kärleken. Den kvällen jag slutade leta hittade jag Erik. På en nattklubb i Sunny Beach. Det var för 11 månader sedan, vi träffades första gången. Ser ni det komiska? Jag kan verkligen inte förstå hur jag lyckades träffa en sådan fantastisk kille. Att vi fortfarande är tillsammans. Har inte ord för hur mkt jag tycker om honom. Ska precis krypa ner i sängen som han bäddar rent. Ville bara berätta att jag är så enormt lycklig. Jag älskar dig, mitt lilla troll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela