Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Grattis killen!

Publicerad 2011-03-18 10:15:20 i Allmänt



Tycker det är synd att man tappar kontakten med vissa nära vänner. Vi har känt varandra i 5 år, mer eller mindre och umgicks mycket precis när jag slutade nian och ettan gymnasiet. För ett år sedan firade vi hans 18 års dag och vi har inte setts sedan min student. Vi har knappt pratat och jag saknar honom. Men men, detta skulle bli ett glatt inlägg ju -för det är hans födelsedag idag. Hoppas du får en toppendag, det är du värd!

Och sen en sak till. Vad var det jag sa?! I över fem år har jag sagt det och ni tycker nu att jag hade rätt. Jag har haft rätt hela tiden, bara att ni inte vågar erkänna det hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela