Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Halsont och hjärtsvikt

Publicerad 2011-03-12 00:08:51 i Allmänt

internskämt det där med hjärtsvikt och egentligen inget att skämta om, men jag saknar min pojkvän. jag saknade honom redan innan han åkte och jag visste att det bara skulle bli värre. det var nog anledningen till att jag blev så ledsen och sur tidigare idag.

kan någon påminna mig om hur man har egen tid? de senaste (framförallt) åtta månaderna har jag satt andra i första hand och alltid mig själv på andra. jag är sällskapssjuk. att spendera så mycket tid med personen jag älskar mer än allt annat gör inte saken bättre. jag börjar tro att jag inte klarar av att bara vara jag. ensam. jag mot världen. om det tar slut. kommer jag klara det? jag är tveksam.


men nu ska jag sova. har precis haft ett trevligt samtal med bästa vän och är supertrött. när jag blir såhär törr får jag alltid för mig att jag är sjuk. får ont lite här och där och tycker synd om mig själv, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela