Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Lite pengar skadar inte

Publicerad 2011-03-10 21:51:11 i Allmänt

Har precis betalat av min mobilräkning, som jag var tvungen att skjuta upp. Väldigt bra funktion för oss med lite pengar. Berättade om fotojobbet som jag gjorde för snart en månad sedan och fick dubbelt så mycket som jag beräknade/trodde att jag skulle få (hade inte gett någon direkt summa). Blev riktigt glad! Så passade på att betala räkningen och bli av med 300 kr. Mindre kul....

Idag var jag och killen på Naturhistoriska Riksmuseet med lillasyster och hade en mysig eftermiddag. Var bara tvungen att kolla blodtrycket och fick två olika resultat: 1:a gången -115 genom 72 och plusen var 85. 2:a gången hade jag 106 genom 81 och pulsen var då på 79. Är detta bra eller? Har ingen koll..

Kommentarer

Postat av: kristin

Publicerad 2011-03-10 23:30:21

haha... gillar ditt inlägg om google... nu har jag väntat i två dagar ungefär på at du ska ringa upp har du dött? eller ligger ni helatiden så att du inte har tid att ringa? hahaha....(ta det jag skriver med en nypa salt!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela