Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Morgon shopping

Publicerad 2011-03-02 09:02:16 i Allmänt

Pratade med pappa igår och han sa något som jag blev så himmla glad för. Nu när jag inte haft ett jobb eller ens bidrag från CSN (för att jag pluggar för få poäng) så lever jag knappt känns det som. Det är tack vara min fina pojkvän som jag kan göra vissa saker. Min far vet hur mycket jag gillar att shoppa (vet inte hur han kommer reagera om han får redan på att jag har ytterligare en ny väska, hehe). Därför fick jag beställa hem lite kläder inför våren. Förr brukade jag lägga fram katalogen och ha en vikt sida öppen så han skulle förstå, men de senaste 5 gångerna jag beställt hem kläder så har han erbjudit sig att betala. Så fort jag får pengar, ett fast jobb. Då ska han få något riktigt fint. Något som han verkligen förtjänar.


Lika hemskt som det låter, så är vägen till mitt hjärta shopping. hahah, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela