Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Stress

Publicerad 2011-03-02 23:04:18 i Allmänt

Jag börjar bli stressad över morgondagen. Jag kommer ha 5 timmar på mig att plugga när jag åker ner till K, men det känns som jag har tusen (ni vet att jag överdriver -men man säger alltid tusen) saker att göra. Jag har skrivit en packlista så jag inte glömmer saker, som sist jag åkte ner till STHLM.

Jag vill hinna med att plugga (anteckna och gå igenom de resterande minst 8 lektionerna), redigera bilder, börja med den nya hemsidan/skoluppgift 2, svara på instuderingsfrågor, hinna packa, ta hand om mitt yttre, besöka banken och sedan träffa och mysa med pojken innan jag måste till tåget.

Det blir ju inte bättre av att jag sitter framför facebook och pratar med en gammal bekant. Han har nog inget emot att jag lånar denna bild av honom. Jag skulle ju då haft motivet till vänster, eftersom han nu åker ut ur bilden, men den är ändå häftig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela