Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Uppe i Dalarna

Publicerad 2011-03-20 17:19:01 i Allmänt

Nu är jag framme och möttes av en överraskning. Mindre rolig om man säger så, därför tycker jag synd om mig själv eftersom jag inte fick som jag ville denna gång. Lär inte vara långvarigt iof. Ska börja laga middag nu -kyckling med röd thaikrydda och nudlar.

Tågresan gick jättebra, satt och förberedde mig inför jobbet och åt en macka. Innan träffade jag en trevlig kille som jag snackade med innan tåget gick. Han skulle till stationen innan mig och gå en intensivkurs för körkort. Blev riktigt motiverad till att komma igång snart. Hoppas han klarar det, men det är jag säker på att han gjorde. Förberedd och seriös. Snäll också, som hjälpte mig med mitt bagage. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela