Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Vet inte vad jag ska skriva

Publicerad 2011-03-31 12:39:39 i Allmänt

Jag har fått ihop 234 ord. Inte ens ett halvt a4 och jag vet inte vad jag ska skriva. De vill ha:

- En utförlig presentation om mig
- Syften med att man söker kursen
- Förväntningar

Jag har skrivit hur gammal jag är, att jag tog studenten förra året, två av mina största intressen (vilket är anledningen till att jag vill gå deras skola). Vad mer? GAAAAH

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2011-03-31 12:58:07

sånt är skit svårt.

ett tips är att du frågar andra vad dom tycker om dig.

Postat av: The Fashionisto/a

Publicerad 2011-03-31 13:12:07

Men vad trevlig blogg du har :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela