Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Att vakna hungrig är hemskt

Publicerad 2011-05-25 10:33:47 i Allmänt

Vaknade vid halv åtta om jag inte minns fel. Men jag kände hur hjärtat var i halsen. Jag stressar igen. Denna gång vet jag inte varför. Jag hade ingen mardrömm innan. Jag ligger hyfsat till iom hemsidan. Det gick bra på jobbet igår. Så jag har ingen aning om varför jag hade hjärtklappning.

Jag bestämde mig för att försöka somna om, men har egentligen bara vänt mig fram och tillbaka tills nu. Nu när jag gick upp var min hunger ännu värre. Men ingen frulle för mig. Först träning och sedan dusch...

Så NU äntligen. Ska jag äta en efterlängtad frulle och kolla runt på datorn innan jag gör något viktigt. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela