Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

DEAL

Publicerad 2011-05-12 16:45:00 i Allmänt

Nu börjar jag jobba, men måste berätta en sak!

Jag och Erik har gjort en deal/ slagit vad om, att vi ska träna våra magar i våra månader. Det är precis 4 månader kvar tills jag slutar jobbet och det är så länge vi ska hålla på. Varje dag är det som gäller!

Jag kommer köra precis när jag går upp, eftersom man förbränner mer då. Har tagit mitt midjemått -eller ja precis under naveln borde jag kanske skriva? Eller är det samma? Haha  (tänker iaf inte skriva det här) och ska se om det blir någon förändring. Hoppas. Om det är ngt jag inte gillar med mig själv är det ju just magen... 

   
Erik och jag i slutet av sommaren?
(haha,resultatet kommer ifs aldrig bli sådär för min del)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela