Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Friends Exposé

Publicerad 2011-05-04 19:04:16 i Allmänt

Någon som känner till denna funktion på facebook? Hittade den för någon vecka sedan och tycker det är jättekul att kika in vad folk tycker. Vissa kanske bara skojar, men jag vill mer än gärna tro att det är sant. Det dem svarar. Speciellt när jag låste upp två svar idag. HERREGUD! De två undre är ju lite speciella. Ni som känner mig väl också, lär ju reagera lite som jag när jag såg ett av svaren. Ni vet vilket....!


Den understa killen, shit han är sjukt snygg. Träffade han i Bulgarien, men umgicks mer med hans kompisar. De jobbade alla på Shooters. Han är riktigt jävla underbart snygg och trodde inte ens han kom ihåg mig, men hehe. Nu tror ni säkert att jag är jätteseriös med detta. Lite kul är det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela