Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Hemma efter jobbet

Publicerad 2011-05-29 17:02:39 i Allmänt

Kom precis hem. Imorse var jag inte alls sugen på att jobba. Men nu är jag glad att jag klarade dagens arbetspass, eftersom vi får OB, hela passen på söndagar.

Inatt kom jag hem strax innan 3. Tog nästan 2 timmar att komma hem. Men ÅHH så trevligt vi hade det! Jag blev hembjuden på middag hos P. Systrarna var där, även H och A. Senare kom M och gjorde oss sällskap. Vi åt GOOOOOOD mat. Drack GOOTT och hade HUR TREVLIGT SOM HELST!  (Hoppas du läser detta nu ) hehe ;) Och ni kan ju gissa hur många gånger vi kommer göra det igen. Alltid lika trevligt. Tyvärr tog jag inga bilder, men andra fotade för fullt. Hoppas på att se några bilder från kvällen (!)

Om en timme kommer min kärlek och innan dess ska jag försöka skriva klart rapporten.. Pfff. Kommer aldrig hända. Men glad är jag ändå!


(Bilderna är från min avskedsmiddag innan jag flyttade till Karlstad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela