Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Ny meny och lindad fot

Publicerad 2011-05-05 13:58:10 i Allmänt

Kanske ska lägga till att jag har tand- och huvudvärk? Haha, nu tror ni säkert att jag är jättebitter. Men det är jag inte. Jag har precis lyckats få min meny till hemsidan att fungera. Den blev skitsnygg och det är första gången jag gjorde en sådan, så jag är stolt över mig själv. HÖR OCH HÄPNA, haha. Det var länge sedan jagvar stolt över ngt jag gjort. Typ ett år sedan, när jag och tjejerna blev klara med vårt projektarbete.



Så här ser det ut, det jag håller på med just nu. Som ni ser är det knappt något. Det tog mig näsnat tre timmar att göra menyn och sidorna så jag kan kolla att det fungerar på alla sidor. Nu ska jag käka lite lunch. Gissa vad det bli? Pyttipanna, såklart. Är ju hos pappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela