Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Sitter med gråten i halsen

Publicerad 2011-05-09 15:04:38 i Allmänt

Vet ni varför? Jo. Jag saknar Karlstad. Universitetet, självständigheten, MIN LÄGENHET. Här sitter jag och kämpar med en kurs jag egentligen inte längre vill gå, men stressar och kräver av mig själv att jag måste bli klar. Egentligen skulle hemsidan vara klar på söndag, men jag har sköt upp datumet -precis när jag startade kursen. Nu när jag jobbar också, så kommer jag vara tvungen att skjuta upp den ännu längre. Men snart är kursen slut.

Jag är så besviken på mig själv. Egentligen borde jag sökt en utbildning i Karlstad. Bott där och studerat. Varför ville jag flytta hem?  Fortsätter jag att fråga mig själv. Varför tar jag inte ansvar för min utbildning? Jag som älskade gymnasiet. Rutinerna, klasskamraterna, lektionerna(!) och vissa lärare. Mina föräldrar vill att jag ska studera, få en ordentlig utbildning och jobba senare. Med tiden jag skrivit detta har tårarna börjat rinna. Jag vet vad jag ska göra med hemsidan och hur jag ska göra, men det finns ingen motivation alls. Jag är så besviken p mig själv och den känslan är hemsk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela