Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

SMS som gör mig glad -här är ett exempel

Publicerad 2011-05-10 17:12:00 i Allmänt

Hejhallossan, jag pratade med L på lunchen, vi kan absolut ses ikväll. /.../ Om vi ska göra någon middag tillsammans så är jag sugen på någon god sommarfräch sallad med godsaker i. Vart vi ska vara någonstans kan vi lösa. Eller om vi äter i stan? vet ej. Men jag ringer dig när jag slutat, så får vi se hur läget och så ligger till. Tipptopp! Kram sålänge. Vänta dig ett telefonsamtal från mig runt fem då ;) Kram igen!

Några av er kanske inte tycker att detta är något särkilt. Men små goda ting är mer speciellt, tycker jag. En liten gest. Sedan har jag ju så fantastiskt roligt med dessa två underbara människor. Jag blir faktiskt glad, över att de skickar ett litet sms, då och då. Hihi

Nu ska jag iväg och träffa dessa tjejer  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela