Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Nattsuddare pt.2

Publicerad 2011-11-16 00:47:48 i Allmänt

Jaha.. Då var man här igen. Jag som varit på "akuten" och måste egentligen vila -vem som helst fattar ju det - så att jag inte blir sjuk. igen. Tänkte bar aberätta en lite sorglig men samtidigt bra sak. Jag har sökt jobb i STHLM. Det är bissart. Jag som precis blivit sambo. I DALARNA.Men detta jobb är verkligen som gjort för mig. Känner sådan press. Vill verkligen ha jobbet, samtidigt som jag vill bo med min man. Personen som står ut med mig. Oavsett vad. Nu ska jag nog sova, lugna ner mig och tänka. Hade tänkt kolla på ett till avsnitt av Moonlight. Men känner att jag är lite trött. Vill pussa på min man också. Bara för att jag älskar honom, mest av allt. Rädd att jag väcker honom som igår natt bara. Sedan kanske det inte är så bra, om jag smittar ner honom...


Aja.. Natti natti!



Mitt stora bandage efter besöket på vårdcentralen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela