Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Oj, vilken sovmorgon

Publicerad 2011-11-08 12:46:14 i Allmänt

Vaknade för 5 minuter sedan.. Har sovit underbart skönt. Drömt skumma saker, och gosat ner mig i täcket. Var uppe till strax innan 1 inatt och kollade på Top Model 16. Kunde inte sluta titta när älskling gick och la sig, så jag kollade på alla avsnitt.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. Investera hemma? En sak jag ska göra är iaf att försöka få i mig lite mat och sedan kolla på Ensam Mamma söker. Förhoppningsvis ska vi iväg en till gymmet också. Nu känner jag mig pepp på att träna. Det har gått så länge sedan sist, hahaha.



I Bulgarien, innan jag och Erik blev tillsammans. Då jag tränade regelbundet och jag faktiskt var ganska smal i ansiktet. De har ju ändrats under dessa 15 månader och jag hoppas inte det blir värre nu när vi blivit sambos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela