Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Smurfarna

Publicerad 2011-11-02 16:47:53 i Allmänt

Var inne i Hedemora och tittade på bio med svägerska, hennes döttrar (eller två av dem) och så syster min. Var helt okej, satt och kollade efter missar i filmen och tänkte mer på hur den var gjord än själva handlingen. Men det var helt okej. Fick mig ett och annat skratt.

Nu väntar vi på att styvfar ska hämta oss och åka ner till STHLM. Är "hemma" i storstaden under helgen för att träffa vänner och familj. Sedan blir det upp till mitt riktiga(?) hem. Har ju inte riktigt fattat att jag ska bo här, så det känns så konsitgt att säga att det här är mitt hem. Jag har ju snarare flyttat in hos Erik.

Aja, taxin väntar, haha...

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-11-09 17:42:15

Jaså så du ska flytta in hos Erik? Vad kul :) så vad ska du ha för dig däruppe då, söka jobb? Fatta att ni redan varit tillsammans i 15 månader, bra för dig! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela