Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Uppe innan tuppen idag med

Publicerad 2011-11-02 06:54:00 i Allmänt

Är barnvakt åt syster min. Hon är ju uppe hos oss. Gud så konstigt det känns att säga så, men jag bor ju mer eller mindre här nu. Mina saker iaf. Jag flyttar hit permanent snart. När mitt melnata jag känner sig redo, hehe... Stackars liten iaf. Igår gick jag upp 05.40 och härjade för att hon mådde dåligt. Dåligt= tro sig ha urinvägsinfektion. Men efter att ha suttit på toa i 30 min (?) och druckit citronvatten/ vatten fick hon vila i soffan medan jag gick och la mig. Försökte somna om, men det gick inge vidare så igår var jag trött. Nu är hon uppe igen, trots att vi drack tranbärsjuice i förebyggande syfte igårkväll. Hon har fått citronvatten nu och jucien står framme och väntar. Jag tror inte det är en infektion. Hon känner efter för mycket. Men jag tycker synd om henne, hon kan "inte somna om"..

Jag är trött som attans och skulle mer än gärna lägga mig i sängen igen. Har tagit upp min säng och möblerat om i sovrummet, madrassen kommer senare och att gå från en 2.0 säng till 1.60 och dessutom behöva dela på tre... Ja gissa hur gått jag sovit... Men för att avrunda med ngt positivt, jag har sovit helt okej ändå och är hyfsat pigg, haha.



Älsklingen vilade lite efter att ha gått upp tidigt en ledig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela