Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Ena dagen är det 30grader, nu har jag vaknat upp till en grå himmel och 8grader

Publicerad 2011-10-24 09:54:47 i Allmänt

Hemma i Sverige. Kom hem igår natt och tog det lugnt hela dagen. Fick vara hemma hos pappa, så som jag saknat honom. Att vara hemma i lägenheten och äta och sova där, det har jag inte gjort på 2-3 månader.

Semestern var helt okej, de dagarna jag mådde bra. Åkte på en infektion, som jag trodde var en vanlig förkylning så antibiotika fick jag inte för ens efter en vecka. Hade dagar då jag hade feber, inte kunde äta, sova eller göra annat än att ligga i sängen och sova. Så var dagarna nästan hela semestern faktiskt. Bortsett från de två första, innan allt bröt ut då det var mulet och de två sista, då vi var ute och solade och badade. Så åkte vi på en matförgiftning sista dagen. Jag klarade mig tills taxin påväg hem 03.00 från Arlanda, medan min älskling hade en helvetes flygresa. Usch vad jobbigt det var.. Han mår lite bättre nu iaf, tur det!

Hade tänkt gå till vårdcentralen nu på morgonen, men min hals är mycket bättre och jag vet att öronen bara är elaka efter flyget, så jag avvaktar och ser om det blir värre. Då får jag bege mig dit. Ska kila över till mamma, försöka packa upp det sista och sedan bege mig in till stan. I eftermiddag ska jag träffa E och då blir jag nog på mycket bättre humör! Åh, det ska bli så kul -längtar!!

Bilder kommer. Min dator är hos älskling och kameran hos mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela