Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Isolde

Publicerad 2011-10-28 13:47:15 i Allmänt

När J fick reda på att en av mina vänner heter Isolde, blev han helt till sig. Kan bero på att han var jättebakis. Men han kunde inte släppa det och under vår konversation, för ja ett bra tag sedan, så handlade 90% av konversationen om namnet Isolde. Om han får en dotter ska hon heta Isolde, har han nu bestämt sig för. Det står högt upp på min lista också.

Jag har tänkt på namnet innan och när jag träffade denna tjejen på jobbet i somras som hette det, blev jag överraskad. Jag har aldrig träffat någon som heter så nämligen. Det är så fint, liksom min vän -både på utsidan och insidan. Det är helt sjukt hur snäll en människa kan vara. I mobilen heter hon Isolde den fina, precis som jag kallat henne när jag berättar för andra om Grönan. Ska iväg och träffa henne nu, en fika i stan blir det.

Nu måste jag slänga i mig lite lunch, innan jag får fika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela