Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Nu blir man ledig i fyra dagar, sedan blir jag 20!

Publicerad 2011-09-04 18:10:42 i Allmänt

Nu är mitt längsta arbetspass över. Då har inte denna dag varit särkilt långt. Jag menade mer att jag inte jobbat så mkt på så kort tid. Idag fick jag bygga, bära och förbereda inför morgondagens partaj. Slitjobb, lite roligt men trött i kroppen är jag nu.

Imorgon bär det av mot en jobbarkompis som har anordnat att vi blir ett gäng tjejer som ska förfesta och göra oss iordning tillsammans. Vi får komma redan vid 10 om vi så vill, men jag ska försöka ta sovmorgon. Tror vi blir en 8-9 st tjejer. Sedan drar vi till Lejonbacken för att träffa alla andra. Klockan 17.45 är det insläpp och 18.30 middag. Vi blir bjudna på tre-rätters-middag och lite att dricka. Sedan ska vi festa natten lång. SHIT vad vi längtat och pratat!!! Nu är det äntligen här. Gissar att jag knappt kommer kunna somna ikväll, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela