Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Under nio dagar är jag ledig 1 dag. Funderar på att åka till jobbet ändå

Publicerad 2011-09-01 13:10:19 i Allmänt

Bar aför att det är konsert ikväll. Oskar Linnros! Igår var ju Rockbjörnen och jag skulle egentligen varit ledig, men fick (haleluljaaaa) ett extra pass. Som förlängdes till stägning då det blev kändishysteri i min kassa och de andra ville sluta tidigare. Satt bara 50 minuter själv, så det var ganska lugnt. Tog längre tid än vanligt att komma hem och la mig i sängen 00.54.

Gissa vad som händer 6 timmar efter det. Larmet går och jag får typ panik! Lyckades somna om vid 8-9 tiden och vaknade för en timme sedan. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Är sjukt seg och kanske bara borde ta det lugnt. Plugga lite. Har ju fått tag i lite kursböcker. Läste en påväg hem igår och minns typ 10%. Gillar inte att läsa om hur någon analyserar andra fotografer och berättar konstiga historier klockan tolv på natten... Tror inte jag skulle gilla det ändå. De andra böckerna lockar mer.

Någon som vill gå på konsert ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela