Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Uppe med tuppen?

Publicerad 2011-09-30 10:39:41 i Allmänt

Inte riktigt, men har vaknat tidigare både igår och idag, än vad jag gjorde i onsdags. Känner mig seg i kroppen också. Inte lika kul, eftersom jag åker till Alanya om 8 dagar! Vill inte bli förkyld, IGEN... Ska få i mig en ordentlig frukost och sedan funderar jag på att ta en rejäl promenad ute i skogen. Ska till gymmet ikväll, herregud. Får se hur seg och ont i kroppen jag har imorgon. Haha, hade ju ont i benen efter jobbets sista pubkväll då vi dansade konstant de 2-3 sista timmarna.

Och sedan ska man väl försöka hitta ett nytt jobb. Kul....

Kommentarer

Postat av: Lucas Gustavsson

Publicerad 2011-09-30 11:00:00

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Publicerad 2011-09-30 11:38:36

Hoppas inte du blir sjuk nu när du ska ut och resa! Alanya är härligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela