Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Bio med broren

Publicerad 2012-04-02 00:27:05 i Allmänt

Min lilla docka.. Så har mina föräldrar sagt att jag behandlade bror min när han var pytteliten. Vi var ganska tajta när vi var riktigt små, sedan har det nog gått ut för. Tonåren var nog en riktigt mardröm för vår mor. Pappa har vi inte tjafsat emot så mkt. Nu är det bättre. Jag är ju knappt hemma, men när jag väl är det verkar det som att han uppskattar att vi umgås lite. Han gillar Erik också. (++) Även om han gillar att skämta om att han är en dalmas. Vi var iaf på bio ikväll och såg En gång i Phuket. Jag fick nästan tvinga med honom på bio, ville så gärna ha sällskap. Han var ganska skeptisk till filmen först, (vilket jag också var, men efter så sa han att den var riktigt bra och rolig. Tror han uppskattade att han inte behövde betala en spänn heller. Tur att jag har sådan rabatt, annars skulle han få pröjsat, haha! Trevligt hade vi iaf.

Nu är det dags för sängen, sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela