Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Fredagen den 13:e

Publicerad 2012-04-13 22:34:54 i Allmänt

Klänningen skickades tillbaka. Jag saknar min pojkvän och fryser. Dagen har varit helt ok annars. Drop in synundersökning gick jag på idag- snabbt och billigt var det. Nu saknas det bara handledarkursen och sen är jag ready to goo! så spännande. När jag ändå var i SKHLM, gick jag runt och kollade i affärer prövade lite kläder och hittade en svart lång klänning. Inget märkvärdigt, men jag gillade den! Fin var den på mig iaf :) Sedan mötte jag upp min gamle vapendragare, som han kallade mig, hehe. Och hjälpte honom hitta en bröllopspresent till systern sin. Tur att jag jobbat på Guldfynd, kände att jag bidrog mkt! haha.

Segaste utbildningen på GL idag. Men dagens höjdpunkt var nog när jag följde med ut till Arlanda imorse, för att överraska min älskade vän E som äntligen kommit hem, efter 4 månaders resande. Jobbar helgen ut, men hoppas hinna träffa dem snart. Tjej time is very much needed! (kan man säga så, haha?!)




Fina skylten som hon fick idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela