Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Det här blir tredje gången jag försöker skriva ett inlägg

Publicerad 2012-05-21 21:54:36 i Allmänt

Sämst på detta. Vet inte längre vad jag ska skriva. Blir så sur för att det jag skrivit har försvunnit 2 ggr. Mös i Rålis med fina kollegor idag. Njutit som bara den för tills söndag jobbar jag. Kvällspass för hela köret. Tur med ob.tillägget. Kommer nästan upp i 100:-/timmen. Hahha. Bara jag fyller 21 så blir det lite bättre. Synd att GL stänger bara ngn vecka efter min födelsedag. En annan fördel att jobba på GL är att jag har så många fina /härliga kollegor som gör att man står ut. Hehe. Sen gillar jag själva arbetet också såklart.

Har skaffat instagram, så det är nästan roligare att följa mig där än här. Så praktiskt med att bara ladda upp en bild. Bilder är roligare. Om ni har instagram -checka in hos mig, dorisen9. HAHA!

Nu på kvällen hade mamma Living and Room party här. Slutade med att jag beställde hem två fina ljusstakar och en skål. Lite dyrt, men såå fina saker fanns det! Bilderna togs lite hastigt så de gör inte varorna rättvisa riktigt...






Var sugen på att köpa kruksetet, för att få plantera eget. Men det fick jag inte för Erik. Han ville gå igenom allt innan jag fick köpa ngt annat än ljusstakarna nedan och en skål som jag aldrig tog bild på..








Skålarna till ljusstakarna var himla fräna. Men det får bli en annan gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela