Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Stockholm Baby

Publicerad 2013-06-08 10:08:00 i Allmänt

Efter en mysig käll med familjen och en djup sömn (känner mig säkert mer safe, när jag har pappa i rummet brevid och inte behöver oroa mig... iaf) är jag redo för en heldag med massa skoj!

Ska röra mig mot L och möta upp henne och E. Sedan bär det av för att gå i shoppingcentrum en stund. Lika bra så att jag inte bränner mig mer.. Sedan blir det kalas hos C ikväll! Jag packade ner säkert 7 olika klänningar och 5 par skor bara för att jag inte bestämma vad jag skulle ha på mig ikväll och sen på lillebrors student.
E och L får va smakråd!

Hur ointressant vart inte det här inlägget. Ska försöka uppdatera senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela