Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Skitdator

Publicerad 2013-06-16 10:54:00 i Allmänt

Datorn hänger upp sig och så blir man tvungen att skriva om inlägget på nytt. Blir en kortare variant nu..
 
Stockholm var i alla fall helt fantastiskt! Fredagen kom jag ju ner och hängde med familjen. Lördagen ägnades åt mina fina stjärnsystrar och på kvällen hade C examensfest. Sjukt kul hade vi, tack för inbjudan och en mkt trevlig kväll C!
 
 
 
Söndag och måndag var det återigen familjen som gällde, Erik kom ner på söndagkvällen då vi sen satt uppe och spelade Chicago. Det är ngt speciellt med kort och min sambo och bror. De triggar varandra och retas, men bara av kärlek - så roligt och skönt att se att de kommer så bra överrens. Det som stod på schemat var förberedelser inför lillebrors student. Vi hann även med en tur till Solna C, för studentpresentshopping och fika med K.
På tisdagen var dagen med stort D. Som N har väntat! Jäkla kul att vara med om ett till studentfirande. Vi åkte till en kyrka inne i Vasastan där utspringet skulle ske. Jag och N's flickvän lyckades precis ta oss fram till kravallstaket när det var hans tur att springa ut. Sen blev det mängder av kort, kramar och pussar. N som hatar att va med på kort ställde upp på varenda ett. Och det finns sägert en 500 stycken nu sammanlagt efter hans stora dag. Hans student förtjänar ett eget inlägg, så det kommer väl snart förhoppningsvis.
 
Onsdag tog vi det mest lugnt hemma hos svägerskan med solmys, pizza och frågesport. Jag vill passa på att hylla min kärlek. Erik ska ha en extra stor eloge för sin ansträgning i STHLM. Blyg som han är har han verkligen gjort sitt yttersta att prata med min släkt och vänner. Övning ger färdighet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela