Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Girighet Är Namnet

Publicerad 2008-12-12 19:09:30 i Allmänt

jag vill ha allt... en ny garderob, en resa på 7 månader, en tatuering, en snygg kropp, ett socialt umgänge, en framgångsrik karriär som fotograf, höga avgångsbetyg, en tråvåningslägenhet elelr villa, en Mercedes, pengar och mycket mer. men på kortare sikt vill jag ha en kille som du, som jag trivs med och vill visa upp för kompisarna. du får allt jobbigt att bara försvinna. du får mig att skratta hur nere jag egentligen är. du får mig att må bra

Kommer jag någonsin få det? Inte allt på en och samma gång, är jag 100% säker på  -men jag kommer göra mitt bästa och kämpa för att ha allt i slutänden. Det enda jag verkligen önskar mig i julklapp är en utomlandsresa, systemkamera och att få vara med dig...


snälla tomten, ge mig fina julklappar i år

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela