Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

2-0

Publicerad 2008-06-10 23:53:02 i Allmänt

grattis sverige!! om man nu kan säga så... har inte direkt mkt tid att skriva eftersom alla sitter och väntar på att jag ska bli klar, och Nusse sitter här brevid och kallar mig "typisk amerikansk tonårstjej, från en serie" -Positivt eller? tror inte det! HAHA, men det rätt kul.

Igår var jag ute och firade att mina små älskade 9:or slutat. Det var jättekul att få träffa alla igen, speciellt Mr. M och Au. Var på biblan idag, för att låna lite böcker till lovet, å cyklade vidare till Skärholmen. Nu befinner jag mig hos E, tillsammans med Nusse och C. Kollade på favoritserien GG (Gossip girl) -så bra.
Känner att det här inlägget, bara blir tråkigare och tråkigare. Inte särkilt bra att påpeka det heller. Fan. Nä, nu måste jag sluta. Ska kolla hur många läsare jag har, inte för att jag tror det är så många, typ 3?!


Puss på er -å sov sött, för det tänker jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela