Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Två härliga sommardagar

Publicerad 2008-05-29 20:18:11 i Allmänt

Måste bara skryta llite om gårdagen, som jag lyckades få fullspeckad. Jag hann med, att hänga med C, sola, träffa L och G (två av favoritarena). Senare drar jag vidare till Kransen, för att träffa Nalle och Da. Vi umgicks i några timmar, då allt slutade i Aspudden -där jag fick träffa den sista favoriten J. Sprang även 2,5-3km på typ 12 minuter. Att träffa alla favoriterna, träna och chilla på en dag -slå det om ni kan! haha

Idag har jag egentligen inte gjort så mkt. Började12.00 och sutade typ en halvtimme senare. Träffade en del av klassen i Vitabergsparken, och då och då kom lite nytt folk, killarna ect. Efter ca 3 timmar solande, åkte jag och C, först hem till mig för att hämta lite sleepover-things. Känner nu att jag borde använt solkräm, för jag har brännt mig känns det som , iaf fått en hel del sol. C's illasyrra påpekade att jag var "brun"  -inget jag skulle säga själv direkt, men tänk mig efter Kanada!! Släng dig i väggen C - ni kan ju gissa vem som kommer att vara brunast... Just nu befinner jag mig hos henne och vi ska alldeles straxt se filmen "Love, and other disasters", med Brittnay Murphy och Matthew Rhys. Vi får se hur den är, men det verkar vara en GG-film. Sedan är det sleepover som gäller, ska nog se till att hon inte får sova -mohahah! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela